قدردانی باشگاه پارس برازجان بابت حمایت های مسئولان شهرستان.


A.Darvishi

مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ،فرماندار محترم و نماینده مردم در مجلس را کنار خود دیدیم..

قدردانی باشگاه پارس برازجان بابت حمایت های مسئولان شهرستان

باشگاه پارس برازجان در ادامه روند موفقیت های اخیر از مسئولین شهرستان دشتستان بابت حمایت ها و دلگرمی های اخیر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پارس برازجان دکتر مزدک گودرزیان با بیان این مطلب گفت:ابتدا از  اداره ورزش و جوانان دشتستان تشکر میکنم که در راس آنها  محمد حسین پور  حمایت ایشان در هفته های اخیر ا کنار خود دیدیم.هماهنگی های خوابگاه تا دیگر امور از زحمات مجموعه ایشان بوده است.

وی ادامه داد:ابراهیم رضایی نماینده دشتستان برای اردوی تهران تیم نونهالان مقابل دوستی مهر هماهنگی های لازم را داشتند تا تیم با روحیه بهتر روانه بازی شود.فرماندار محترم دشتستان دکتر بنافی در گرفتن میزبانی مرحله نهایی نوجوانان که امید زیادی به صعود داریم تلاش ویژه ای داشتند که باید قدردان محبت همه مسئولان شهر برازجان باشیم.شهرداری برازجان ،شورای شهر را در این روزها کنار خود می بینیم و انگیزه ها برای اتفاقات بزرگتر را حس میکنم.  

دکتر گودرزیان  در خاتمه تصریح کرد:از آموزش و پرورش شهرستان دشتستان که در این سالها همراه ما بوده تشکر میکنم که این حمایت ها و این دلگرمی ها برای جوانان مستعد استان و مجموعه آکادمی ما امیدوار کننده است تا بتوانیم استعداد های خود را در کشور معرفی کنیم.این یکدلی بوی امید می دهد و امید ما را بیشتر کرده است.


دیدگاه ها
دیدگاه کاربران